Het is tijd voor een nieuwe editie van ons Food for thought event! Hét evenement dat wij voor jou, de slimme marketeer van morgen, organiseren. Een gezellige, leerzame middag die je niet wilt missen.
Food For Thought Event 2024
Met veel enthousiasme nodigen we je uit voor een nieuwe editie van ons succesvolle Food For Thought kennisevent! Op donderdag 12 september duiken we samen in nieuwe, actuele en relevante onderwerpen voor jou als marketeer. Na een inspirerende dag sluiten we af met een foodtruck en een gezellige borrel.
Laat je inspireren door Timon Stijns, specialist in e-mailmarketing en een pionier in marketing automation. Hij zal je de nieuwste trends en innovaties laten zien vanuit Deployteq, dé marketing automation tool. Daarnaast deelt hij de waardevolle inzichten uit de nieuwste e-mail benchmark van Deployteq, een bron van onschatbare waarde voor elke marketeer.
Hans van der Meulen is voorzitter van de stichting Digital Marketing Lounge en gaat graag met je in gesprek over de laatste ontwikkelingen binnen dit uitdagende vakgebied. Welke trends zien we binnen search en de socials, hoe belangrijk zijn influencers en short video? Veranderen mobieltjes ons gedrag? Wat wordt de impact van AI? Kortom, waar moet je in ieder geval rekening mee houden voor je volgende marketingplan? Food For Thought!
Dit wil je toch niet missen?
Meld je daarom snel aan voor dit -gratis- Food for thought event, het aantal plekken is beperkt.
Datum: donderdag 12 september 2024
Tijd: 14:30 – 17:00 uur met aansluitend een hapje en drankje
Locatie:
Clever Strategy
Riverside Offices (gebouw 1-2)
Schaardijk 372
2909 LA Capelle aan den IJssel (Rotterdam)