Hoe bouw je de ultieme klantrelatie?
Hoe bouw je de ultieme klantrelatie?
Veel marketeers zullen vroeg of laat met deze vraag te maken krijgen. Je krijgt wel nieuwe klanten, maar weet niet hoe je ervoor kunt zorgen dat ze bij jou terugkomen. Hoe zorg je nou écht dat je eenmalige klanten loyale klanten worden?
Eenmalige klanten worden loyale klanten
Er zijn veel theorieën over hoe je jouw klanten het beste aan je kunt binden. Wij geloven dat je bij het binden van je klanten door verschillende fases gaat. Eigenlijk zou je een klantrelatie wel kunnen vergelijken gewone relatie. Een eerste kennismaking, elkaar beter leren kennen en ga zo maar door. Tot je een ‘vaste’ relatie hebt!
Ons clever Staircase model voor de ultieme klantrelatie beschrijft deze fases en helpt je bij het ontwikkelen van betere klantbinding. Wil jij hier meer over te weten komen? Tijdens het Food For Thought event neemt Wouter vos je mee door dit model en legt hij alle stappen voor je uit.
Leer alles over de ultieme klantrelatie
Op 21 september is het weer zo ver. Een nieuwe editie van het Food For Thought Event! Wouter Vos – onze eigen Strategy Director – vertelt je op deze dag alles wat je moet weten over het bouwen van de ultieme klantrelatie.
Wil jij erbij zijn?
Meld je dan snel aan voor het gratis Food For Thought event!