Hoe bereik jij jouw doelgroep nog in 2024 en daarna?
De eerste veranderingen van de cookieless-revolutie zijn al zichtbaar. Privacy is gesprek van de dag, cookies verdwijnen en juist meer wetgevingen rondom deze onderwerpen ontstaan. Aan marketeers de uitdaging om de strategie aan te passen aan deze veranderingen. Wat nu?
Kun jij het allemaal nog bijhouden?
De ontwikkelingen op het gebied van data, privacy** en cookies gaan ontzettend snel. Zo zullen vanaf 2024 third party cookies verdwijnen, worden zero-party data steeds waardevoller en de rol van AI*** steeds groter. Maar ja, third party cookies, first party data*, AI… Het is allemaal wat!
Het is dan ook begrijpelijk dat al deze termen je bekend voorkomen, maar je eigenlijk niet weet waar je moet beginnen. Want hoe zorg je er nu voor dat jouw doelgroep binnen handbereik blijft ondanks het verdwijnen van cookies, extra wetgevingen, ad blockers en afnemend consumentenvertrouwen?
Leer alles over het zero-party data tijdperk
Op 21 september is het weer zo ver. Een nieuwe editie van het Food For Thought Event! Wouter Hosman – Marketing Automation & Personalization Consultant – vertelt je op deze dag alles wat je moet weten over de zero-party data revolutie. Met ruim 15 jaar ervaring op het gebied van Marketing Automation & Personalisatie en specialisatie op het gebied van o.a. First party data transities, weet Wouter als geen ander hoe om te gaan met het verdwijnen van de third party cookies. En die kennis geeft hij graag aan jou door!
Wil jij erbij zijn?
Meld je dan snel aan voor het gratis Food For Thought event!