Clever Strategy, Intersolve en The Mobile Company nodigen je graag uit voor dit gratis kennis- en inspiratie event over loyalty. Maak van jouw eenmalige kopers loyale klanten! We sluiten af met een gezellige borrel.
De kunst van loyalty
Hoe ver reikt jouw kennis over loyalty? Maak van eenmalige kopers loyale klanten!
Op 27 februari is het zo ver. De eerste editie van een kennissessie in samenwerking met The Mobile Company en Intersolve rondom loyalty programma’s. Met meer dan 27 jaar ervaring als service provider, innovator van loyalty, giftcards en betaalmogelijkheden deelt Intersolve ervaringen en interessante onderzoeksresultaten. We nemen je mee in de insights en laatste trends op het gebied van Loyalty, zodat jij weet wat hot is op dit moment.
Wat kun je verwachten?
In deze kennissessie nemen Clever Strategy, The Mobile Company en Intersolve je onder andere mee in de insights en trends op het gebied van loyalty, daarnaast worden ervaringen gedeeld onder vakgenoten onderling.
Topics die aan bod komen:
Resultaten op basis van onderzoeken rondom loyalty programma’s
Klantreis van A tot Z in beeld gebracht
Inzoomen op loyalty momenten
Over de sprekers
Joost Ligtvoet
Commercieel directeur van The Mobile Company en al meer dan 20 jaar expert op het gebied van strategie in mobile marketing en development. Tijdens het event deelt hij de belangrijkste resultaten uit een groots internationaal onderzoek opgezet rondom digital loyalty programma’s waar The Mobile Company onderdeel van is geweest. Alle deelnemers aan het event ontvangen tevens een uitgebreid rapport van dit onderzoek.
Rik Luttmer
Oprichter van Loyalty Chiefs, wordt beschouwd als een bekende figuur binnen de markt voor loyaliteits- en relatiestrategieën. In zijn 20 jaar als loyaliteitsmarketing consultant heeft hij bedrijven in B2C- en B2B-markten begeleid en geïnspireerd, evenals farmaceutische bedrijven, vakbonden en liefdadigheidsinstellingen.
Wouter Vos
Strategy Director Wouter Vos is expert op het gebied van klantenbinding en presenteert zijn eigen model waarin de belangrijkste momenten van de customer journey worden belicht. Wist jij dat 20-25% van de loyale klanten van 1 naar 2 aankopen gaat en 50-60% zelfs van 2 naar 3 aankopen?
Wil jij erbij zijn?
Dit event is op persoonlijke uitnodiging van Clever Strategy, Intersolve en The Mobile Company. Het event vindt plaats over: