Optimaliseer je e-mails voor kortingsacties en promoties
Optimaliseer je e-mails voor kortingsacties en promoties.
Black Friday en de feestmaand december komen in een razendsnel tempo dichterbij. Ben jij er al klaar voor? Of kun je hulp gebruiken om je e-mails dit jaar eens écht op te laten vallen?
Waarom zou ik mijn e-mailtemplate aanpassen?
De komende maanden stijgt het aantal e-mailverzendingen weer naar het hoogtepunt van het jaar. Maar hoe zorg je dat je nog opvalt tussen al dat e-mail geweld? Om je te helpen hebben we een aantal ideeën uitgewerkt ter inspiratie. Al deze ideeën zijn te koppelen aan actiemechanismen, zoals countdowns, spin & wins, etc. Daarnaast zijn er diverse manieren om je producten eens écht in de welverdiende spotlight te zetten. Door de sterke inflatie van het afgelopen jaar is de consument constant op zoek naar promoties. Op dit moment richt 78% van de Nederlandse consument zich op promoties bij aankopen (bron Emerce). Daarom is het extra belangrijk om dit goed te laten opvallen.
Wat is er mogelijk?
We hebben een voorbeelddesign gemaakt voor verschillende contentblokken die je zou kunnen toevoegen aan je e-mailtemplate. Met deze blokken kun je op een unieke manier de aandacht trekken, data verzamelen en/of mensen activeren. We hebben naast de blokken een inschatting toegevoegd voor de tijd die we nodig hebben om het blok te ontwikkelen. Daarnaast kunnen we ondersteunen met het inrichten van de campagne en met je meedenken over de inhoud.
Meer weten?
Optimaliseer je e-mails voor kortingsacties en promoties voor betere resultaten. Laten we je exacte wensen overleggen, dan maken we op basis daarvan een finale inschatting. Uiteraard kun je het de template na ontwikkeling ook voor andere campagnes / acties / e-mails gebruiken. De ureninschatting die we aan het design hebben toegevoegd, is gebaseerd op het marketing automation platform Deployteq.